BIURKO ELEGANCKIE do gabinetu biura SZUFLADY NOWOCZESNE DUŻE komputerowe BIURKO ELEGANCKIE do gabinetu biura SZUFLADY NOWOCZESNE DUŻE komputerowe BIURKO ELEGANCKIE do gabinetu biura SZUFLADY NOWOCZESNE DUŻE komputerowe BIURKO ELEGANCKIE do gabinetu biura SZUFLADY NOWOCZESNE DUŻE komputerowe BIURKO ELEGANCKIE do gabinetu biura SZUFLADY NOWOCZESNE DUŻE komputerowe BIURKO ELEGANCKIE do gabinetu biura SZUFLADY NOWOCZESNE DUŻE komputerowe BIURKO ELEGANCKIE do gabinetu biura SZUFLADY NOWOCZESNE DUŻE komputerowe

BIURKO ELEGANCKIE do gabinetu biura SZUFLADY NOWOCZESNE DUŻE komputerowe

390.99

Wysyłka z Magazynu – PAB01

BIURKO

CM-305328

Biurko posiada prostą konstrukcję, co nadaje lekkości i elegancji. To nie tylko miejsce do pracy, ale również stylowy element aranżacji każdego wnętrza.

W pojemnych szufladach z łatwością przechowasz niezbędne przedmioty, dokumenty czy akcesoria biurowe.

Biurko oferuje przestronną powierzchnię roboczą, idealną do pracy, nauki czy tworzenia.

44f0f8899a6f5f965063034e5f64be53
2178c6a63009878a03eab38af9e871f2
26d2f87225abe8134cf03240660ebcb5
8b1632d5d458bcb88c1e7177a20ec3b7
171e26831a4f8a4006cddb184852a4cf

Specyfikacja: BIURKO ELEGANCKIE do gabinetu biura SZUFLADY NOWOCZESNE DUŻE komputerowe

Stan

Nowy

EAN

5900410305328

Kod producenta

CM-305328

Marka

JUMI

Kolor mebla

odcienie brązu

Głębokość mebla

55

Szerokość mebla

120

Wysokość mebla

75

Kształt blatu

prostokątny

Opinia Użytkownika

0.0 z 5
0
0
0
0
0
Czytaj opinie

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

BIURKO ELEGANCKIE do gabinetu biura SZUFLADY NOWOCZESNE DUŻE komputerowe
BIURKO ELEGANCKIE do gabinetu biura SZUFLADY NOWOCZESNE DUŻE komputerowe

390.99

Kupillo
Logo

Dostawa jest opisana na karcie produktu!

Dokładamy wszelkich starań aby paczki do klientów docierały najszybciej jak to możliwe ale ze względu logistycznych niektóre paczki mogą trafić z opóźnieniem.

Metody płatności

Dostępne metody płatności mogą się różnić w zależności od takich czynników zakupowych, jak kwota zakupu czy kategoria innych produktów.