Zwroty

Każdemu Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zakupu w terminie 14 dni Termin 14-sto dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie zamówienia do klienta. Całkowity lub częściowy zwrot zamówienia musi być przesłany na adres Velonet Sp. z o.o. ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1/17 37-200 Przeworsk tel. 795802412

Koszt zwrotu towaru ponosi klient Przesyłki za Pobraniem nie są przyjmowane.
Do każdego zwrotu należy wypełnić formularz zwrotu oraz dołączyć informację w postaci karteczki z numerem zwracanego zamówienia ale nie komplikujemy zwrotów możemy również zamówić kuriera pod wskazany adres.

W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy kontakt@kupillo.pl tel. 795802412

Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu Zwrot płatności ze strony sklepu powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni, jednakże zazwyczaj są to 3-5 dni robocze.

Reklamacje
Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży:
  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone w szczególności ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
  2. Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@kupillo.pl lub na adres: “Novolium” Dominik Bartnik Rakszawa 1033A 37-111 Rakszawa. Gdy jest to możliwe i niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową należy go również dostarczyć na powyższy adres. Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres, chyba że Klient poda inny sposób.
  4. W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Kupillo
Logo

Dostawa jest opisana na karcie produktu!

Dokładamy wszelkich starań aby paczki do klientów docierały najszybciej jak to możliwe ale ze względu logistycznych niektóre paczki mogą trafić z opóźnieniem.