ZAPARZACZ ŻELIWNY 1,8L Z FILTREM 2492 ZAPARZACZ ŻELIWNY 1,8L Z FILTREM 2492

ZAPARZACZ ŻELIWNY 1,8L Z FILTREM 2492

124.64

Wysyłka z Magazynu – WAW01

W Poniedziałek u Ciebie! 



Zaparzacz żeliwny z filtrem

Prezentujemy wyjątkowy zaparzacz żeliwny, który łączy w sobie tradycję z nowoczesnością, stworzony z myślą o prawdziwych miłośnikach herbaty.

 

•    Materiał: Stworzony z najwyższej jakości żeliwa, gwarantujący długą trwałość oraz optymalne zachowanie temperatury napoju.

•    Filtr: Dołączony filtr wykonany jest z wysokiej jakości stali nierdzewnej, co zapewnia dokładne oddzielenie liści herbaty od napoju.

•    Pojemność: Idealny rozmiar o pojemności 1,8 L pozwala przygotować herbatę dla całej rodziny.

•    Uchwyt: Ergonomiczny i wygodny uchwyt, zaprojektowany tak, aby ułatwić przenoszenie oraz zapewnić bezpieczne nalewanie.

•    Konserwacja: Aby zachować doskonały stan produktu, nie zalecamy mycia zaparzacza w zmywarkach automatycznych. Ręczne mycie pomoże zachować jego piękno i funkcjonalność przez lata.

 

Zaparzacz żeliwny z filtrem to nie tylko funkcjonalny przedmiot codziennego użytku, ale również elegancki dodatek do każdej kuchni. To doskonały wybór dla tych, którzy cenią sobie jakość i tradycję w parzeniu herbaty. Zapraszamy do korzystania z tej wyjątkowej przyjemności, jaką daje parzenie herbaty w żeliwnym zaparzaczu.



 

 

 

 

Specyfikacja: ZAPARZACZ ŻELIWNY 1,8L Z FILTREM 2492

EAN

5906716924928

Producent

Magazyn

WAW01

Dimensions
Dimensions 17 × 13 × 10 cm

Opinia Użytkownika

0.0 z 5
0
0
0
0
0
Czytaj opinie

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

ZAPARZACZ ŻELIWNY 1,8L Z FILTREM 2492
ZAPARZACZ ŻELIWNY 1,8L Z FILTREM 2492

124.64

Kupillo
Logo

Dostawa jest opisana na karcie produktu!

Dokładamy wszelkich starań aby paczki do klientów docierały najszybciej jak to możliwe ale ze względu logistycznych niektóre paczki mogą trafić z opóźnieniem.

Metody płatności

Dostępne metody płatności mogą się różnić w zależności od takich czynników zakupowych, jak kwota zakupu czy kategoria innych produktów.