DRAPAK DLA KOTA legowisko do drapania domek TEKTUROWY budka KARTONOWY DRAPAK DLA KOTA legowisko do drapania domek TEKTUROWY budka KARTONOWY DRAPAK DLA KOTA legowisko do drapania domek TEKTUROWY budka KARTONOWY DRAPAK DLA KOTA legowisko do drapania domek TEKTUROWY budka KARTONOWY DRAPAK DLA KOTA legowisko do drapania domek TEKTUROWY budka KARTONOWY DRAPAK DLA KOTA legowisko do drapania domek TEKTUROWY budka KARTONOWY

DRAPAK DLA KOTA legowisko do drapania domek TEKTUROWY budka KARTONOWY

57.99

Wysyłka z Magazynu – PAB01

Kategoria:
99d45b959cafccd1f8e7853dd46a323d

DRAPAK DLA KOTA

CD-324466

Idealne miejsce, gdzie Twój futrzany przyjaciel będzie cieszyć się spokojnymi chwilami komfortuzabawy!

Ścianki z papieru falistego zaspakajają naturalne potrzeby drapania, pozwalają utrzymać pazury w dobrym stanie i przyczyniają się do ich pięlegnacji. Praktyczny uchywt pozwala z łatwością zmieniać położenie drapaka.

3df79fc5d9b577aad4937a41675ec837
de754191872c45295aa9a37bafbd55c7
c38ba198407714b5b4a099896e8f8269
5e2626ade6eb990044d31f73e34ed488

Specyfikacja:

✔️Wysokość: 42 cm

✔️Szerokość: 26 cm

✔️Głębokość: 36 cm

f2e6d0c11438fc22b0a08a0964a5178c

Specyfikacja: DRAPAK DLA KOTA legowisko do drapania domek TEKTUROWY budka KARTONOWY

Stan

Nowy

EAN

5900410324466

Kod producenta

CD-324466

Wysokość

42

Szerokość

26

Głębokość

36

Waga

2.2

Wymiary opakowań

49x18x37,5

Dimensions
Weight 2.2 kg
Dimensions 36 × 26 × 42 cm

Opinia Użytkownika

0.0 z 5
0
0
0
0
0
Czytaj opinie

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

DRAPAK DLA KOTA legowisko do drapania domek TEKTUROWY budka KARTONOWY
DRAPAK DLA KOTA legowisko do drapania domek TEKTUROWY budka KARTONOWY

57.99

Kupillo
Logo

Dostawa jest opisana na karcie produktu!

Dokładamy wszelkich starań aby paczki do klientów docierały najszybciej jak to możliwe ale ze względu logistycznych niektóre paczki mogą trafić z opóźnieniem.

Metody płatności

Dostępne metody płatności mogą się różnić w zależności od takich czynników zakupowych, jak kwota zakupu czy kategoria innych produktów.