Gra Do Nauki Angielskiego Dopasuj Literki 30 kart Gra Do Nauki Angielskiego Dopasuj Literki 30 kart Gra Do Nauki Angielskiego Dopasuj Literki 30 kart Gra Do Nauki Angielskiego Dopasuj Literki 30 kart Gra Do Nauki Angielskiego Dopasuj Literki 30 kart Gra Do Nauki Angielskiego Dopasuj Literki 30 kart

Gra Do Nauki Angielskiego Dopasuj Literki 30 kart

23.12

Wysyłka z Magazynu – ZAW01

We wtorek u Ciebie! 

Gra Do Nauki Angielskiego Dopasuj Literki 30 kart

Zabawna gra, która uczy języka angielskiego. Za pomocą kolorowych kart dziecko poznaje angielskie nazwy. Jednym z najbardziej skutecznych sposobów nauki języków obcych jest zabawa. Gry planszowe, karciane i inne rozbudowują inteligencję, zdolność skutecznego wysławiania się i przekazywania innym osobom swoich zamiarów i chęci.  Gry są doskonałym sposobem na wspólną zabawę w gronie najbliższych. Dzięki takim zabawom dzieci mogą spędzić więcej czasu z rodzicami. Wesoła zabawa zapewniona.

Zestaw zawiera

 – 30 dwustronnych kolorowych kart (60 obrazków)

– 8 kostek z literkami 

– 1 podstawka

Gra przeznaczona dla 1 – 2 graczy.

Jest łatwa do nauczenia i zabawna.

Wymiary zestawu

– podstawa: 13 cm x 14 cm 

 Wymiary opakowania:

27cm x 27cm x 5cm

Zestaw zapakowany w bardzo ładne kolorowe pudełko, idealnie nadające się na prezent. Zabawka przeznaczona od 3 roku życia. Zabawka posiada certyfikat CE.

 

Specyfikacja: Gra Do Nauki Angielskiego Dopasuj Literki 30 kart

EAN

5905214973056

Producent

Magazyn

ZAW01

Opinia Użytkownika

0.0 z 5
0
0
0
0
0
Czytaj opinie

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

Gra Do Nauki Angielskiego Dopasuj Literki 30 kart
Gra Do Nauki Angielskiego Dopasuj Literki 30 kart

23.12

Kupillo
Logo

Dostawa jest opisana na karcie produktu!

Dokładamy wszelkich starań aby paczki do klientów docierały najszybciej jak to możliwe ale ze względu logistycznych niektóre paczki mogą trafić z opóźnieniem.

Metody płatności

Dostępne metody płatności mogą się różnić w zależności od takich czynników zakupowych, jak kwota zakupu czy kategoria innych produktów.