Stół do gry piłkarzyki Neo-Sport Stół do gry piłkarzyki Neo-Sport Stół do gry piłkarzyki Neo-Sport Stół do gry piłkarzyki Neo-Sport Stół do gry piłkarzyki Neo-Sport Stół do gry piłkarzyki Neo-Sport

Stół do gry piłkarzyki Neo-Sport

97.60

Wysyłka z Magazynu – GD01

W Poniedziałek u Ciebie! 

Kategoria:
1436
1436

Mini Piłkarzyki – Neosport!

Model: NS-436

Główne cechy:

  • figurki piłkarzyków wykonane z trwałego tworzywa,
  • 9 zawodników w drużynie (ułożenie 3, 3, 3),
  • piłkarzyki i prowadnice zabezpieczone gumowymi stoperami,
  • wygodne liczniki bramek,
  • niezbędne akcesoria do gry (2 piłeczki, 2 liczniki)

Specyfikacja:

  • stabilna konstrukcja,
  • prosty montaż,
  • 18 piłkarzy,
  • prowadnice z uchwytami,
  • waga produktu: 2,1 kg,
  • wymiary produktu: 51 x 29,5 x 12 cm
  • wymiary kartonu: 54 x 31 x 7 cm
1436

Starannie dopracowane detale

1436

Piłkarzyki Neosport!

Rewelacyjny stół do gry w piłkarzyki  – przedstawiamy NS- 436, model, na którym możesz zagrać w tę pasjonującą grę w swoim własnym domu! Kiedy tylko zechcesz, rozegrasz wiele pełnych emocji meczów ze znajomymi lub zrobisz dzieciom ekstra niespodziankę!

1436
1436

Specyfikacja:

  • stabilna konstrukcja,
  • prosty montaż,
  • 18 piłkarzy,
  • prowadnice z uchwytami,
  • waga produktu: 2,1 kg,
  • wymiary produktu: 51 x 29,5 x 12 cm
  • wymiary kartonu: 54 x 31 x 7 cm

Specyfikacja: Stół do gry piłkarzyki Neo-Sport

EAN

5903890611132

Producent

Magazyn

GD01

Dimensions
Weight 2.1 kg
Dimensions 2.1 × 7 × 31 cm

Opinia Użytkownika

0.0 z 5
0
0
0
0
0
Czytaj opinie

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

Stół do gry piłkarzyki Neo-Sport
Stół do gry piłkarzyki Neo-Sport

97.60

Kupillo
Logo

Dostawa jest opisana na karcie produktu!

Dokładamy wszelkich starań aby paczki do klientów docierały najszybciej jak to możliwe ale ze względu logistycznych niektóre paczki mogą trafić z opóźnieniem.

Metody płatności

Dostępne metody płatności mogą się różnić w zależności od takich czynników zakupowych, jak kwota zakupu czy kategoria innych produktów.