Gra Lodowiec Pingwinów Podbijanie Piłek Śnieżek Gra Lodowiec Pingwinów Podbijanie Piłek Śnieżek

Gra Lodowiec Pingwinów Podbijanie Piłek Śnieżek

31.92

Wysyłka z Magazynu – ZAW01

We wtorek u Ciebie! 

Gra Lodowiec Pingwinów Podbijanie Piłek Śnieżek

Gry wieloosobowe zdecydowanie wspomagają u dzieci współpracę, pobudzając tym samym chęć do współzawodnictwa. Gra “Lodowiec Pingwinów” to świetna zabawa, która z pewnością wywoła mnóstwo śmiechu i radości. Łączy ona elementy zręcznościowe z taktycznym myśleniem i planowaniem swoich ruchów.

W trakcie rozgrywki gracze używają swoich pingwinków do wykopywania śnieżek na szczyt lodowca. Do stopy pingwina skierowana jest rynienka, do której można załadować kolejne śnieżki. Naciśnięcie głowy nielota powoduje wyprostowanie się płetwy, która wykopuje kulkę wysoko w górę! Należy oczywiście uważać – niecelne trafienie sprawi, że śnieżka wyląduje po stronie przeciwnika, dając mu kolejny pocisk lub – co gorsza- darmowy punkt!

Lodowiec składa się z 4 głównych części, z których każda jest torem dla jednego z graczy. U stóp lodowca znajdują się stacje dla pingwinów graczy. Są one obrotowymi platformami, które zdecydowanie wspomagają celowanie za pingwinami. Każdy gracz otrzymuje na początku gry 6 śnieżynek, jednakże liczba ta może zmienić się w trakcie rozgrywki! 

Wymiary opakowania:

28 cm x 28 cm x 8,5 cm

Specyfikacja: Gra Lodowiec Pingwinów Podbijanie Piłek Śnieżek

EAN

5905323211179

Producent

Magazyn

ZAW01

Opinia Użytkownika

0.0 z 5
0
0
0
0
0
Czytaj opinie

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

Gra Lodowiec Pingwinów Podbijanie Piłek Śnieżek
Gra Lodowiec Pingwinów Podbijanie Piłek Śnieżek

31.92

Kupillo
Logo

Dostawa jest opisana na karcie produktu!

Dokładamy wszelkich starań aby paczki do klientów docierały najszybciej jak to możliwe ale ze względu logistycznych niektóre paczki mogą trafić z opóźnieniem.

Metody płatności

Dostępne metody płatności mogą się różnić w zależności od takich czynników zakupowych, jak kwota zakupu czy kategoria innych produktów.