Igły do tatuażu El Cartel 0.35 9 Soft Edge Magnum 25 szt. Igły do tatuażu El Cartel 0.35 9 Soft Edge Magnum 25 szt.

Igły do tatuażu El Cartel 0.35 9 Soft Edge Magnum 25 szt.

51.70

Wysyłka z Magazynu – WRO01

Igły do tatuażu El Cartel — poznaj je już dziś!

Poszukując wysokiej jakości narzędzi do tworzenia tatuaży, które zaskoczą odwiedzających klientów — warto sprawdzić propozycje przygotowane przez sklep El Cartel. Asortyment jest urozmaicony. Igły do tatuażu to pierwsza nasza propozycja. Wyróżniają się one zastosowaniem innowacyjnych technologii oraz materiałów klasy premium. Są bezpieczne w użytkowaniu i gwarantują komfortową pracę. Jeśli interesuje Cię średnica igieł 0,35 mm, to dobrze się składa, ponieważ oczywiście mamy je w naszym asortymencie. Zapraszamy!

Igły do tatuażu El Cartel 0,35 9 Soft Edge Magnum 25 szt

Rodzaj igieł Soft Edge Magnum jest przeznaczony do tworzenia gradacji i łagodnych przejść kolorystycznych. Igły są ułożone w kształt łuku ze skrajnymi igłami cofniętymi do środka. To one sprawiają, że uzyskanie efektu fadingu to nic trudnego. Igły do tatuażu 0,35 9 Soft Edge Magnum nie wywołują na ciele żadnych reakcji alergicznych. Jest to zasługa zastosowanych komponentów. Zestaw obejmuje 25 sztuk. Zapraszamy do poznania pełnej oferty El Cartel!

Specyfikacja: Igły do tatuażu El Cartel 0.35 9 Soft Edge Magnum 25 szt.

EAN

5906717444548

Poducennt

EL CARTEL

Rodzaj Pakowania

RodzajZwykly

Magazyn

WRO01

Dimensions
Weight 0.1 kg

Opinia Użytkownika

0.0 z 5
0
0
0
0
0
Czytaj opinie

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

Igły do tatuażu El Cartel 0.35 9 Soft Edge Magnum 25 szt.
Igły do tatuażu El Cartel 0.35 9 Soft Edge Magnum 25 szt.

51.70

Kupillo
Logo

Dostawa jest opisana na karcie produktu!

Dokładamy wszelkich starań aby paczki do klientów docierały najszybciej jak to możliwe ale ze względu logistycznych niektóre paczki mogą trafić z opóźnieniem.

Metody płatności

Dostępne metody płatności mogą się różnić w zależności od takich czynników zakupowych, jak kwota zakupu czy kategoria innych produktów.