Cartridge do tatuażu El Cartel V2 – 0.35 23RM Cartridge do tatuażu El Cartel V2 – 0.35 23RM Cartridge do tatuażu El Cartel V2 – 0.35 23RM Cartridge do tatuażu El Cartel V2 – 0.35 23RM

Cartridge do tatuażu El Cartel V2 – 0.35 23RM

67.99

Wysyłka z Magazynu – WRO01

El Cartel 0.35 mm 23 Soft Edge Magnum i jego zalety

Jaki powinien być wysokiej klasy kartridż do tatuażu? Z pewnością musi mieć dobrze przemyślaną konstrukcję i być wykonany z materiałów, które na długo będą zachowywały swoje właściwości. Właśnie tym odznaczają się produkty El Cartel. Te doskonałe cartridge do tatuaży zapewniają idealne połączenie sprawdzonej jakości z atrakcyjną ceną. Zaprojektowano je w taki sposób, aby wspaniale spisywały się nawet podczas długich sesji tatuowania. W zakresie tworzenia wypełnień dużych powierzchni i cieniowania zbierają fantastyczne recenzje.

Bezpieczny kartridż do tatuażu

W przypadku tych produktów średnica igieł 0.35 mm pozwala na dość szybką aplikację dużych ilości tuszu. Jednocześnie przemyślana konstrukcja sprawia, że dzieje się to bez tworzenia niepotrzebnych i trudno gojących się ran. Igły kartridż do tatuażu 23 RM to produkty uniwersalne, które mogą być stosowane do wszystkich maszynek. Pakowane po 10 sztuk pozostają też bezkonkurencyjne pod względem bezpieczeństwa i higieny.

Specyfikacja: Cartridge do tatuażu El Cartel V2 – 0.35 23RM

EAN

5906717455773

Poducennt

EL CARTEL

Rodzaj Pakowania

RodzajZwykly

Magazyn

WRO01

Dimensions
Weight 0.1 kg

Opinia Użytkownika

0.0 z 5
0
0
0
0
0
Czytaj opinie

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

Cartridge do tatuażu El Cartel V2 – 0.35 23RM
Cartridge do tatuażu El Cartel V2 – 0.35 23RM

67.99

Kupillo
Logo

Dostawa jest opisana na karcie produktu!

Dokładamy wszelkich starań aby paczki do klientów docierały najszybciej jak to możliwe ale ze względu logistycznych niektóre paczki mogą trafić z opóźnieniem.

Metody płatności

Dostępne metody płatności mogą się różnić w zależności od takich czynników zakupowych, jak kwota zakupu czy kategoria innych produktów.