ALEXANDER Scriba gra słowna litery tworzenie słów 8+ ALEXANDER Scriba gra słowna litery tworzenie słów 8+ ALEXANDER Scriba gra słowna litery tworzenie słów 8+ ALEXANDER Scriba gra słowna litery tworzenie słów 8+ ALEXANDER Scriba gra słowna litery tworzenie słów 8+ ALEXANDER Scriba gra słowna litery tworzenie słów 8+ ALEXANDER Scriba gra słowna litery tworzenie słów 8+ ALEXANDER Scriba gra słowna litery tworzenie słów 8+

ALEXANDER Scriba gra słowna litery tworzenie słów 8+

83.50

Wysyłka z Magazynu – BIA01

Category:






Alexander
Scriba


 


„Scriba”
to dwie różne wersje najatrakcyjniejszej i najbardziej emocjonującej gry
słownej. Łączy w sobie cechy gier logicznych, strategicznych i losowych. Zasady
gry uczą i zmuszają graczy do używania poprawnych form

gramatycznych. Uczestnicy gry poszerzają swoje
słownictwo. Ciekawe zasady rywalizacji w połączeniu z rekwizytami sprawiają, że
„Scriba” jest interesującą grą dla każdego kto umie czytać i pisać. To gra,
dzięki której ćwiczy się koncentrację
,
logiczne
myślenie i wyobraźnię.


Liczba
graczy:

od 1 do 4


Zawartość
opakowania:



dwustronna plansza,



100 tabliczek z literami,



3 puste tabliczki,



3 tabliczki ze strzałkami,



2 tabliczki z czarnym kołem,



4 półeczki,



60 żetonów,



worek z tkaniny,



kostka do gry,



notes,



długopis,



instrukcja.


Wymiary
opakowania:

38cm x 26cm x 5,5cm

Specification: ALEXANDER Scriba gra słowna litery tworzenie słów 8+

EAN

5906018000931

Magazyn

BIA01

Dimensions
Weight 0.88 kg

User Reviews

0.0 out of 5
0
0
0
0
0
Write a review

There are no reviews yet.

Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.

ALEXANDER Scriba gra słowna litery tworzenie słów 8+
ALEXANDER Scriba gra słowna litery tworzenie słów 8+

83.50

Kupillo
Logo

Dostawa jest opisana na karcie produktu!

Dokładamy wszelkich starań aby paczki do klientów docierały najszybciej jak to możliwe ale ze względu logistycznych niektóre paczki mogą trafić z opóźnieniem.

Metody płatności

Dostępne metody płatności mogą się różnić w zależności od takich czynników zakupowych, jak kwota zakupu czy kategoria innych produktów.