Cartridge do tatuażu El Cartel V2 – 0.30 9RS 10szt. Cartridge do tatuażu El Cartel V2 – 0.30 9RS 10szt. Cartridge do tatuażu El Cartel V2 – 0.30 9RS 10szt. Cartridge do tatuażu El Cartel V2 – 0.30 9RS 10szt.

Cartridge do tatuażu El Cartel V2 – 0.30 9RS 10szt.

51.91

Wysyłka z Magazynu – WRO01

Doskonałej jakości cartridge do tatuaży

Jaki powinien być kartridż do tatuażu? Produkt El Cartel zdecydowanie stanowi dobry wybór w swojej klasie. Takie cartridge do tatuaży są dość przydatne, w ofercie znajdziesz je więc pakowane po 10 szt. Skorzystaj z nich raz, a na długo staną się jedną z Twoich ulubionych igieł przeznaczonych do cieniowania i robienia wypełnień. Są to jednocześnie produkty bardzo wydajne. Zachowują swoje kluczowe właściwości nawet podczas długiej sesji tatuowania.

Dlaczego El Cartel 0.30 mm 9 RS Shader jest dobrym wyborem?

W jego przypadku średnica igieł 0.30 mm jest dość duża po to, by np. tworzenie wypełnień przebiegało sprawnie. Nie powoduje jednak trudnych do zagojenia ran skórnych. Igły kartridż do tatuażu 9 RS są jednocześnie produktami gruntownie przemyślanymi. Duży nacisk położono w ich przypadku na bezpieczeństwo. Wspomaga je specjalna uszczelka, której zadaniem jest niedopuszczenie do tego, by drobinki krwi i farby dostały się do maszynki.

Specyfikacja: Cartridge do tatuażu El Cartel V2 – 0.30 9RS 10szt.

EAN

5906717455568

Poducennt

EL CARTEL

Rodzaj Pakowania

RodzajZwykly

Magazyn

WRO01

Dimensions
Weight 0.072 kg

Opinia Użytkownika

0.0 z 5
0
0
0
0
0
Czytaj opinie

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

Cartridge do tatuażu El Cartel V2 – 0.30 9RS 10szt.
Cartridge do tatuażu El Cartel V2 – 0.30 9RS 10szt.

51.91

Kupillo
Logo

Dostawa jest opisana na karcie produktu!

Dokładamy wszelkich starań aby paczki do klientów docierały najszybciej jak to możliwe ale ze względu logistycznych niektóre paczki mogą trafić z opóźnieniem.

Metody płatności

Dostępne metody płatności mogą się różnić w zależności od takich czynników zakupowych, jak kwota zakupu czy kategoria innych produktów.