Gra Logiczna Magiczna Kostka Do Układania Wąż

Gra Logiczna Magiczna Kostka Do Układania Wąż

9.52

Wysyłka z Magazynu – ZAW01

W Poniedziałek u Ciebie! 

Gra Logiczna Magiczna Kostka Do Układania Wąż

Przedstawiamy magiczną kostkę węża, zabawkę niezwykłą pod wieloma względami. Kostka zbudowana z wielu trójkątnych klocków umożliwia dziecku nieograniczone możliwości tworzenia różnorodnych struktur. Wprowadza dzieci w fascynujący świat konstrukcji, rozwijając ich kreatywne myślenie i zdolności manualne.

Ta kolorowa kostka nie tylko dostarcza radości i świetnej zabawy, ale także pomaga w rozwoju logicznego myślenia, rozwija wyobraźnię i kreatywność. Jest idealnym narzędziem do wspierania rozwoju i koordynacji u dzieci już od 3 roku życia.

Dodatkowo, ta magiczna kostka może być używana jako zabawka antystresowa. Pomaga dzieciom wyrazić emocje i odreagować stres, ucząc jednocześnie sposobów zarządzania nimi. Jej kompaktowe wymiary (10 cm x 10 cm x 3 cm) pozwalają na zabawę zarówno w domu, jak i w podróży.

Została wykonana z wysoce trwałego plastiku, co gwarantuje długotrwałą zabawę. Ta kolorowa kostka węża to doskonała inwestycja w rozwijanie umiejętności dziecka i dostarczenie mu godzin niekończącej się zabawy.

Wymiary opakowania:

21 cm x 14 cm x 3 cm 

Posiada certyfikat CE, ponadto jest zgodny z normą EN71. Zabawka przeznaczona jest dla dzieci powyżej 3 roku życia.

Specyfikacja: Gra Logiczna Magiczna Kostka Do Układania Wąż

EAN

5905679075456

Producent

Magazyn

ZAW01

Opinia Użytkownika

0.0 z 5
0
0
0
0
0
Czytaj opinie

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

Gra Logiczna Magiczna Kostka Do Układania Wąż
Gra Logiczna Magiczna Kostka Do Układania Wąż
Kupillo
Logo

Dostawa jest opisana na karcie produktu!

Dokładamy wszelkich starań aby paczki do klientów docierały najszybciej jak to możliwe ale ze względu logistycznych niektóre paczki mogą trafić z opóźnieniem.

Metody płatności

Dostępne metody płatności mogą się różnić w zależności od takich czynników zakupowych, jak kwota zakupu czy kategoria innych produktów.