Igły do tatuażu El Cartel 0.35 13 Soft Edge Magnum 25 szt. Igły do tatuażu El Cartel 0.35 13 Soft Edge Magnum 25 szt.

Igły do tatuażu El Cartel 0.35 13 Soft Edge Magnum 25 szt.

51.70

Wysyłka z Magazynu – WRO01

Igły do tatuażu — podstawowe narzędzia tatuażysty!

Rozpoczynając wspaniałą przygodę w salonie tatuażu, są czynniki, bez których nie można się obejść. Igły do tatuażu to produkty, które stanowią nieodłączny element tworzenia tatuażu. Poszukując wysokiej jakości produktów — zaufaj marce El Cartel. Tworzą oni urządzenia z myślą o osobach, dla których wykonywanie tatuaży to nie tylko praca, ale i pasja. Średnica igieł 0,35 mm to jedna z propozycji, którą znajdziesz w naszym asortymencie. Nie ukrywamy, że jest najchętniej wybierana przez klientów. Wyruszamy w tę przygodę już dziś — zapraszamy do sklepu El Cartel!

Igły do tatuażu El Cartel 0,35 13 Soft Edge Magnum 25 szt.

Igły do tatuażu o średnicy 0,35 mm to jedna z wielu pozycji, która tworzy ofertę sklepu El Cartel. Wypełnienie tatuaży — rodzaj igieł 13 – Soft Edge Magnum to będzie odpowiedni wybór. W zestawie jest 25 sztuk. Wykonane są one z wysokiej jakości surowców, co przekłada się na precyzyjne wykonywanie pracy. Igły do tatuażu 0,35 13 Soft Edge Magnum — zamów je jeszcze dziś!

Specyfikacja: Igły do tatuażu El Cartel 0.35 13 Soft Edge Magnum 25 szt.

EAN

5906717444562

Poducennt

EL CARTEL

Rodzaj Pakowania

RodzajZwykly

Magazyn

WRO01

Dimensions
Weight 0.1 kg

Opinia Użytkownika

0.0 z 5
0
0
0
0
0
Czytaj opinie

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

Igły do tatuażu El Cartel 0.35 13 Soft Edge Magnum 25 szt.
Igły do tatuażu El Cartel 0.35 13 Soft Edge Magnum 25 szt.

51.70

Kupillo
Logo

Dostawa jest opisana na karcie produktu!

Dokładamy wszelkich starań aby paczki do klientów docierały najszybciej jak to możliwe ale ze względu logistycznych niektóre paczki mogą trafić z opóźnieniem.

Metody płatności

Dostępne metody płatności mogą się różnić w zależności od takich czynników zakupowych, jak kwota zakupu czy kategoria innych produktów.