Najczęściej zadawane pytania
Oczywiście! Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia – inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta – weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
W celu odstąpienia, Klient ma obowiązek poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wysłanego pocztą lub wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go drogą elektroniczną na adres kontakt@kupillo.pl
Odeślij do nas na podany adres podany w wiadomości email bądź my zamówimy kuriera.
Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od wybranego sposobu płatności i dostawy. Zamówienia opłacone za pośrednictwem PayU/przelewy24 realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym przesyłki nadajemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, w związku z tym czas realizacji może się wydłużyć do 3 dni roboczych.
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować drogą mailową – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.
Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.
Jeśli wystąpił problem z płatnością online należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, gdzie nasi konsultanci doradzą co należy zrobić. Mogą pomóc między innymi wysyłając ponowny link do płatności lub zmienić formę płatności na płatność za pobraniem.
Zwrotowi nie podlegają produkty, które noszą na sobie znamiona użytkowania. Ponadto aby produkty mogły zostać zwrócone muszą posiadać wszystkie metki. Informujemy także, iż nie ma możliwości zwrotu ani wymiany maseczek ochronnych zgodnie z art.38 pkt 5 Ustawy o Prawach Konsumenta (produkt higieny osobistej).