TERMICZNY KUBEK TERMOS 480ml KLAUSBERG KB-7103 AUTOMAT TERMICZNY KUBEK TERMOS 480ml KLAUSBERG KB-7103 AUTOMAT TERMICZNY KUBEK TERMOS 480ml KLAUSBERG KB-7103 AUTOMAT TERMICZNY KUBEK TERMOS 480ml KLAUSBERG KB-7103 AUTOMAT TERMICZNY KUBEK TERMOS 480ml KLAUSBERG KB-7103 AUTOMAT

TERMICZNY KUBEK TERMOS 480ml KLAUSBERG KB-7103 AUTOMAT

51.63

Wysyłka z Magazynu – WAW01

W Poniedziałek u Ciebie! 

Kubek – termos o pojemności 480 ml wykonany ze stali nierdzewnej z izolacją próżniową THERMO POWER firmy Klausberg. Kubek posiada odkręcana pokrywę z wygodnym systemem otwierania za pomocą przycisku. Po jego naciśnięciu wieczko automatycznie podnosi się umożliwiając picie z wyprofilowanego ustnika. Przycisk posiada blokadę uniemożliwiającą przypadkowe otwarcie podczas przenoszenia. Specjalnie ukształtowany ustnik ułatwia picie minimalizując ryzyko rozlania napoju. Izolacja próżniowa sprawia że kubek długo utrzymuje temperaturę wewnątrz, podobnie jak termos.

Izolacja termiczna THERMO Power pozwala utrzymać temperaturę gorącego napoju (98 stopni na starcie):

– po 6 godzinach  ~ 60 stopni Co

– po 12 godzinach  ~ 45 stopni C

– po 24 godzinach  ~ 30 stopni C

Dane orientacyjne, uzyskane w pokojowej temperaturze otoczenia.

4 kolory wykończenia

Wysokość kubka – 24cm średnica – 7cm

Pojemność 480ml.

 

 

 

Specyfikacja: TERMICZNY KUBEK TERMOS 480ml KLAUSBERG KB-7103 AUTOMAT

EAN

5902666611031

Producent

Magazyn

WAW01

Dimensions
Dimensions 10 × 7 × 20 cm

Opinia Użytkownika

0.0 z 5
0
0
0
0
0
Czytaj opinie

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

TERMICZNY KUBEK TERMOS 480ml KLAUSBERG KB-7103 AUTOMAT
TERMICZNY KUBEK TERMOS 480ml KLAUSBERG KB-7103 AUTOMAT

51.63

Kupillo
Logo

Dostawa jest opisana na karcie produktu!

Dokładamy wszelkich starań aby paczki do klientów docierały najszybciej jak to możliwe ale ze względu logistycznych niektóre paczki mogą trafić z opóźnieniem.

Metody płatności

Dostępne metody płatności mogą się różnić w zależności od takich czynników zakupowych, jak kwota zakupu czy kategoria innych produktów.