Tor kulkowy kulodrom wyścig kulek klocki MARBLE 219 elementów XXL Tor kulkowy kulodrom wyścig kulek klocki MARBLE 219 elementów XXL Tor kulkowy kulodrom wyścig kulek klocki MARBLE 219 elementów XXL Tor kulkowy kulodrom wyścig kulek klocki MARBLE 219 elementów XXL

Tor kulkowy kulodrom wyścig kulek klocki MARBLE 219 elementów XXL

73.97

Wysyłka z Magazynu – BIA01

Kategoria:

TOR
WYŚCIGOWY LABIRYNT


ZABAWKA
EDUKACYJNA


 


Niezwykły
labirynt kulkowy do samodzielnego montażu.


Zestaw
składa się z wielu kolorowych elementów,


co
pozwala na dowolne projektowanie i budowanie toru dla kulek.






Zaprojektuj
swój własny, indywidualny tor


i
ciesz się zabawą.







Urządź
zawody, która kulka szybciej pokona tor.



Zabawka
pozytywnie wpływa na wyobraźnię dziecka.


Doskonała
zabawka dla całej rodziny.




Świetny
pomysł na prezent.



 


Zabawka
stymuluje kreatywność, zdolności manualne i rozumowanie
przestrzenne.


W
skład zestawu wchodzi 219 elementów.


60
szklanych kulek lub plastikowych kulek (wysyłane losowo)


159
elemntów do złożenia toru


instrukcja
obsługi


 


 



Tworzywo:


Plastik


Wymiary
opakowania(dł. x szer. x wys. ):
 
40
x 31 x 11cm




Produkt
fabrycznie nowy zapakowany w oryginalne opakowanie.


Wymiary
opakowania(dł. x szer. x wys. ):
 
40
x 31 x 11cm



 




Specyfikacja: Tor kulkowy kulodrom wyścig kulek klocki MARBLE 219 elementów XXL

EAN

5903039713574

Magazyn

BIA01

Dimensions
Weight 1.42 kg

Opinia Użytkownika

0.0 z 5
0
0
0
0
0
Czytaj opinie

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

Tor kulkowy kulodrom wyścig kulek klocki MARBLE 219 elementów XXL
Tor kulkowy kulodrom wyścig kulek klocki MARBLE 219 elementów XXL

73.97

Kupillo
Logo

Dostawa jest opisana na karcie produktu!

Dokładamy wszelkich starań aby paczki do klientów docierały najszybciej jak to możliwe ale ze względu logistycznych niektóre paczki mogą trafić z opóźnieniem.

Metody płatności

Dostępne metody płatności mogą się różnić w zależności od takich czynników zakupowych, jak kwota zakupu czy kategoria innych produktów.