Wewnętrzna siatka do trampoliny 305cm 10ft/8 Wewnętrzna siatka do trampoliny 305cm 10ft/8 Wewnętrzna siatka do trampoliny 305cm 10ft/8 Wewnętrzna siatka do trampoliny 305cm 10ft/8

Wewnętrzna siatka do trampoliny 305cm 10ft/8

114.75

Wysyłka z Magazynu – SAD01

W Poniedziałek u Ciebie! 

UNIWERSALNA SIATKA WEWNĘTRZNA

DO TRAMPOLINY 10 FT – 8 słupków

  • Pasuje do trampolin o średnicy trampoliny: 305 – 312cm
  • Uniwersalna (pasuje do trampolin wszystkich producentów)
  • Na 8 słupków bocznych = 4 podwójne nogi trampoliny
  • Nowa technologia splotu (gęstszy i trwalszy)
  • Wyjątkowa wytrzymałość (mocny materiał PE)
  • Dwustronny zamek błyskawiczny (wszyty podwójnie)
  • Klamry zabezpieczające (większe bezpieczeństwo);
SIATKA OCHRONNA WEWNETRZNA TRAMPOLINA 305 10FT1

WYJĄTKOWA WYTRZYMAŁOŚĆ

  • Siatka wykonana jest z trwałych materiałów, odpornych na uszkodzenia mechaniczne, kruszenie, działanie promieni słonecznych oraz warunki atmosferyczne. 
  • Bardzo mocny i gęsta plecionka o wysokiej gramaturze zapewnia wysoką trwałość i odporność.
  • Wodoodporna
SIATKA OCHRONNA WEWNETRZNA TRAMPOLINA 305 10FT4

SPECYFIKACJA:

  • Pasuje do trampolin o średnicy – 305 – 312cm
  • Ilość słupków: 8
  • Wysokość: 180 cm
  • Rodzaj: Wewnętrzna
  • Materiał: PE Terylen
SIATKA OCHRONNA WEWNETRZNA TRAMPOLINA 305 10FT21

Specyfikacja: Wewnętrzna siatka do trampoliny 305cm 10ft/8

EAN

5903089061847

Marka

MULTISTORE

Magazyn

SAD01

Dimensions
Weight 1.6 kg
Dimensions 54 × 32 × 14 cm

Opinia Użytkownika

0.0 z 5
0
0
0
0
0
Czytaj opinie

Jeszcze nie ma żadnych ocen.

Tylko zalogowani użytkownicy, którzy zakupili ten produkt mogą dodać ocenę i komentarz.

Wewnętrzna siatka do trampoliny 305cm 10ft/8
Wewnętrzna siatka do trampoliny 305cm 10ft/8

114.75

Kupillo
Logo

Dostawa jest opisana na karcie produktu!

Dokładamy wszelkich starań aby paczki do klientów docierały najszybciej jak to możliwe ale ze względu logistycznych niektóre paczki mogą trafić z opóźnieniem.

Metody płatności

Dostępne metody płatności mogą się różnić w zależności od takich czynników zakupowych, jak kwota zakupu czy kategoria innych produktów.